Den første vegtraseen forbi Hjelle gjekk stort sett langs elva og var bratt og tungvint, med mange
avlessingar p.g.a bratte bakkar.
Denne parsellen mellom Prestefossen bru og Ramstad bru blei avløst av ny veg som blei byggd i perioden 1876 til 1884.
Fra Grytebrua svinga vegen seg opp Hjellereina, langs kanten av reinebakkane og opp forbi, nederste oppkjøringa på Hjelle, sandtaket og kom opp på flatene omtrent der vegen går idag, og fortsette rett inn over flata og gjennom tunet på Hjelle 24/2.
Vegen gjekk der over "Lisjebakken" og langs reinekanten inn på "Høgkleiva", videre under "Bøaløa" og svinga der til venstre og opp bakkane til "Holtane"
Den siste vegtraseen (dagens) blei bygd i 1982.
Vegstumpen på bilde 1 er historie etter kraftutbygginga (2018-2020), og gjekk ved utløpet av Gaddigrova til Anga.
Også murane på Høgkleiva måtte gi etter for utviklinga, men er erstatta av ny mur.
I Kristin Ese sin bok "På God Veg" Veghistorie i Sogn og Fjordane, skriv ho om vegen i Angedalen.
"I 1826 var det mulig å køyre med hest å kjerre fra Botnen til Førde.
Viser rester av vegen før 1880 ved Gaddigrova.
Viser brukaret og vegen inn på Hjellebrua (over til Kvamme)
som var i bruk fram til 1903 da den var tatt i flaum.
Viser rester av samme vegen på Holtane.